Een grote partij hoodies is de loods binnen gekomen, dozen vol! Er kan dus weer geld verdient gaan worden. Echter blijkt er iets niet in orde te zijn.
Laura pakt vol enthousiasme de dozen uit, ze is blij met wat ze ziet. Maar helaas blijkt er iets niet te kloppen. De levering die ze besteld heeft blijkt ze niet ontvangen te hebben. Zo zitten er kleuren bij die ze helemaal niet wil. En daar moet natuurlijk iets mee gebeuren, ze schakelt de hulp van Mark in. Als hij wil kan hij contact opnemen met de leverancier. Dit deed hij gisteren ook al, door een kleine miscommunicatie. Mark gaat direct een telefoontje plegen. Mark oppert om de volgende keer met een andere leverancier zaken te doen. Een groot deel moet nu terug en als de bestelling wel goed geleverd zou zijn dan had Laura meer kunnen verkopen. Bjorn heeft ondertussen alles gesorteerd en binnenkort zullen de hoodies (sweaters met capuchon) op de webshop verschijnen. Hou het dus goed in de gaten!
Reacties (3)
als ze verkeerd geleverd zijn , zet ze dan gewoon op de site , mischien is er wel vraag naar , als mensen het zien , zijn er genoeg die ze mooi vinden , gewoon proberen , nee heb je ja kun je krijgen , en anders kun je ze als nog terug sturen , is het proberen waard . mischien loopt het als een trein .
Waarom moet Bjorn bellen ???
Waarom moet Mark bellen ze kan het toch ook zelf het is toch haar ding .Als ik iets thuis bestel en het is verkeerd doe ik het zelf en dat gaat niet mijn zus of broer doen voor mij.
Het is ook zo lekker om iemand anders de schuld geven.
Heb net even gekeken op de side wat je kan bestellen een deken kist (heel een vouwdig) voor 140,00 euro welke( sorry hoor) gek gaat dat kopen als ze hem voor 35,00 euro is ook nog te veel