Gisteren werd Bjorn aangesproken door Mark over de webshop. Volgens Mark gaat het namelijk niet zo lekker. Dus besloot hij voordat de groep het bos in trok het gesprek aan te gaan.
Mark valt met de deur in huis als de twee op de vide bij elkaar zitten. Je pakt gewoon je verantwoordelijkheid niet. Momenteel handelt Mark allemaal mailtjes af van mensen die geen goede bestelling hebben gekregen. Ik ben nu voor jou bezig. Neem afgelopen zaterdag. Anderen worstelen om alle bestellingen op tijd op orde te brengen en dan ben je er gewoon niet. Maar daar is Bjorn het niet zo mee eens. Zo heeft hij ook een mailtje gehad van een vrouw die haar bestelling niet kreeg en heeft deze netjes afgehandeld. Wat wil je nou van me horen zodat je niet zo tegen mij doet zoals je nu doet? Het klopt niet aldus Mark, mijn vertrouwen bij mij is nu gewoon een beetje weg. Wat als er iemand mailt die niet de goede maat hoodie binnen heeft gekregen? Maar Bjorn heeft zijn antwoord al klaar, eigenlijk precies hetzelfde als dat jij zou doen. Maar ik ga nakijken waar de fout heeft gezeten. Mark benadrukt dat het er bij hem om gaat dat hij oplossingsgericht bezig is voor hem. En wat me nu tegen de borst stuit is dat er iets fout is gegaan. Terwijl jij al die tijd tegen me zei dat alles goed zat. Zal Bjorn iets met deze feedback doen?
Reacties (1)
Ik denk, dat als er weer eens iets verkeerd gaat, Björn nu over de schuld van krijgt !
Maar gelukkig geeft-ie ze tegenwoordig aardig van repliek, want die vaste kliek, die maakt geen fouten (denken ze zelf!!)....