Een nieuwe dag is aangebroken en in dit bericht lees je de belangrijkste besproken punten terug. Deze ondernemersvergadering stond in het teken van klantvriendelijkheid.
René opent de vergadering met goed nieuws. We hebben ruime winst gemaakt met zijn allen. De groep is blij om dit te horen maar wordt snel weer met beide benen op de grond gezet door René. Hij vindt namelijk dat er nog veel stappen te behalen zijn ten opzichte van klantvriendelijkheid. Hier kan de rest zich wel in vinden. Volgens René moet er een betere klantenservice komen. En wil samen met Jeroen en Fay een team hiervoor opstellen. Chipp geeft ook aan zich hierbij te willen voegen. Als we een professioneel bedrijf willen zijn moeten we dit ook zo aanpakken. Daar hoort klantenservice bij voegt hij eraan toe. De groep is het hier mee eens. En Cemal wil ook wel meehelpen maar die zou dan wel graag een mapje willen met wat standaard mailtjes om spelfouten te voorkomen. Vervolgens denken de ondernemers verder na over het verbeteren van de website. De ondernemers willen graag werken aan een vaste huisstijl en de site gemakkelijker maken door categorieën toe te voegen. Ook gaan Jeroen en Jessie werken aan een standaard flyer om bij de bestellingen toe te voegen. Hierop willen ze informeren hoe klanten de bewoners kunnen bereiken als ze vragen hebben over hun bestellingen. Op die manier hopen ze dat de klanten tevreden zullen blijven en willen ze een goede stap zetten om een professioneel bedrijf te worden. De ondernemers beëindigen de vergadering met een positieve houding. Iedereen gaat aan de slag en ze zijn vastberaden er iets moois van te maken.
Reacties (2)
benieuwd Klantvriendelijk? ze kunnen niet eens met elkaar omgaan
+1 :)