Demi, Fay en Billy hebben onenigheid over een klacht van een klant
Vanmiddag heeft Billy een mailtje gelezen die voor Demi en Fay bedoeld was. De e-mail was een klacht over de manier waarop de tweeling geantwoord heeft op een vraag. Schande roept Billy uit. En besluit gelijk verhaal te halen bij Chipp. Terwijl Billy tegen Chipp begint te praten, staan Demi en Fay door het kleine raampje toe te kijken. Ze horen alles wat Billy zegt. De zusjes spreken af om geen actie te ondernemen totdat Billy naar hun toekomt om het te vertellen. Ga je toch is op je eigen producten focussen, gek fluistert Fay geërgerd. Demi en Fay besluiten uiteindelijk toch wel naar Billy toe te gaan en confronteert haar met het schijnheilige door vertel gedrag. Het gesprek verandert al snel in een hevige discussie, waarbij de verwijten over en weer vliegen. Demi voert de leiding vanuit hun kant en laat duidelijk aan Billy weten dat ze niet van dit geroddel houdt. Je had eerst naar ons moeten komen, voordat je het probleem bij Chipp neer had gelegd. Maar Billy denkt daar toch anders over. Volgens haar voelt Demi zich aangevallen en probeert ze haar gewoon terug te pakken. Chipp voelt zich er een beetje ongemakkelijk bij en houd zich erbuiten. Zal de bom binnenkort nog een keer barsten?
Billy wordt geconfronteerd met haar geroddel op heterdaad. Goed hoor, dat Demi dat rechtstreeks zegt!
Direct aanpakken. Billy loopt altijd alles eerst overal rond te bazuinen. En achteraf ook weer.
Hopelijk leert ze hier van maar ik betwijfel het…!
Die meiden moeten nog heel hard werken om het geld wat Billy al heeft binnen gehaald .
En dan over stiekem doen, hun staan toch stiekem af te luisteren.
En moet je dan die gezichten zie van de tweeling.
Demi heeft gelijk, eerst de persoon zelf aanspreken voor je het aan anderen door gaat vertellen