X

Franny krijgt een mail van een ontevreden klant

Merel zit achter de computer en leest een mail. Er is een e-mail binnen gekomen voor Franny, het is een klant die niet tevreden is. Shelley stelt dan ook voor om naar Franny toe te lopen. Franny gaat snel uitzoeken waar het mis gegaan kan zijn. Je moet er echt een oplossing voor zoeken, dit kan echt niet benadrukt Merel nog aan het einde van het gesprek. Laten we hopen dat deze klacht geen vervelende gevolgen gaat hebben!

Beoordeel dit bericht:
[Totaal: 10    Gemiddelde: 4.1/5]
Categorieën: Utopia 2 nieuws
X

Deze website maakt gebruik van cookies

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services.

Privacy Settings